Programmatic

Programmatic annoncering er en måde at købe og sælge online annoncer på gennem en programmatic platform i stedet for at forhandle direkte med medieejerene. På programmatic platformene er det muligt at målrette specifikke brugere baseret på deres adfærd og præferencer, hvilket kan øge effektiviteten af dine kampagner. Programmatic kan være særligt effektivt i samspil med øvrige annoncekanaler såsom sociale medier og søgemaskiner.

Programmatic hos Iternum Digital

Med programmatic får du eksklusiv adgang til native og high-impact annonceformater samt mange af de mest eftertragtede annoncepladser, før de bliver tilgængelige via GDN-netværket. Hos Iternum Digital hjælper vi dig med at skræddersy dine kampagner, så du får mest muligt ud af dit marketingbudget. Vi identificerer de websites, som er bedst for dig og din målgruppe at annoncere på og hjælper med at skabe iøjnefaldende high-impact kreativer samt ikke mindst at forhandle fordelagtige aftaler i hus. Vi kan således hjælpe dig gennem hele processen med dine programmatic annoncer.

Programmatic annoncering revolutionerer digital marketing ved at automatisere køb og placering af annoncer, hvilket sikrer præcis målretning og optimal annonceudgift for effektive publikumsforbindelser.

01. DV360 og Adform

Vi bruger DV360 og Adform som programmatic platform. Hos Iternum Digital optimerer vi altid ud fra ud fra vores kunders forretningsmål samt hvad der performer i platformen. Dette kan bl.a. være synlighed, kliks eller rækkevidde. På DV360 og Adform har vi mulighed for at målrette vores annoncer ved bl.a. at vælge målgrupper, sites, interesser, formater, søgeord og contextual.

YouTube betegnes som det 2. største søgenetværk. Med YouTube via DV360 har vi mulighed for at arbejde med medieindkøbet baseret på data og viden, vi har indsamlet om brugernes adfærd. På den måde får vi skabt et intelligent medieindkøb henvendt til Custom Intent målgrupper, hvor vi bruger data på tværs af keywords, websites, kanaler og besøgende. Vi har altså mulighed for at targetere, hvad folk har søgt på, og hvilke sider de tidligere har besøgt samt video/kanaler de har interageret med.

Hos Iternum Digital har vi dygtige in-house kreative kræfter, der kan hjælpe med at skabe kreative high impact-formater til dine kampagner. High impact-kreativer finder du ofte på populære hjemmesider, hvor store, dynamiske fuldskærmsbannere med interaktive elementer og videoindhold pryder store dele af siden. Formater som High Impact, Wallpaper, Interscroll og Topscroll er designet til at skabe høje klikrater, stærk branding og opmærksomhed. Disse bannere bidrager også til at styrke din virksomheds øvrige marketingindsatser. Når brugere ser et stort, dynamisk banner på en relevant side, øger det chancerne for, at de genkender dine andre annoncer på sociale medier, display og lignende platforme.

Klar til at optimere din digitale annoncering med Programmatic?

Kontakt os i dag for en indledende konsultation og lad Iternum Digital hjælpe dig med at udvikle en kraftfuld programmatisk strategi.

Head of Media Buying & Partner

Del på sociale medier

Facebook
Twitter
LinkedIn
medarbejderbillede-2024-Rasmus_endelig

Et udvalg af vores Google Ads cases

Du vil måske også synes om disse services

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.