Remarketing

Maksimer dit konverteringspotentiale ved at implementere remarketingstrategier, der effektivt målretter og genengagerer tidligere besøgende og kunder på tværs af flere digitale marketingkanaler for at opnå synergistiske resultater.

Remarketing hos Iternum Digital

At målrette og nå dine tidligere besøgende eller kunder med den rette besked leder til bedre resultater. Remarketing skaber en synergi på tværs af dine forskellige digitale marketingkanaler. Hvis du ikke allerede benytter remarketing eller ikke har forberedt en remarketing strategi, så går du måske allerede glip af vigtige konverteringer, indtægter og profit, som vil koste dig en brøkdel at indfange.

Implementering af remarketing vil hjælpe dig med at gøre brug af data fra besøgende på en effektiv og rettidig måde.

01. Search

Remarketing handler om at bruge den data, som du i forvejen sidder inde med. For eksempel er et klik på en Google Ads annonce fra en person, der allerede tidligere har besøgt din hjemmeside, haft noget i indkøbskurven eller gennemført et køb, mere værd end andre kliks. Du tænker måske ikke på remarketing, som noget, der kan bruges på Search delen – men det kan det. Ved at tilføje remarketinglister til dine Search kampagner vil du have mulighed for at placere højere bud til tidligere besøgende eller kunder, så du kan vinde en bedre placering i annonce auktionen og genvinde folk, der allerede har vist en vis interesse i din webshop.

Ligesom med Search kan remarketing også bruges på Shopping. Iternum Digital har en veludviklet procedure, der muliggør remarketing på dine Google Ads kampagner, hvilket giver dig øgede indtægter. Vi sørger for at byde op ved tidligere besøgende eller kunder, der på forhånd har et kendskab til dit brand.

Display remarketing er nok den kategori af remarketing, som flest tænker på, når de hører ordet. Det er på dette område, du har mulighed for at vise en visuel bannerannonce på tværs af Google Display ved siden af en bestemt sides normale indhold, som din tidligere besøgende, potentielle kunde eller kunde besøger. Dette kan også sættes op med dit Google Shopping Feed, hvor du kan bruge fordelene ved Dynamic Display Remarketing, der viser det eksakte produkt, som personen tidligere har besøgt på din hjemmeside.

Remarketing kan også bruges på de sociale medier, såsom Facebook, Instagram og Pinterest. Det kan enten sættes op via dit produktkatalog, og derved vise de eksakte produkter, som personen har søgt efter. Eller du kan bruge en remarketingliste på normal vis til en annonce. Dette kan selvfølgelig også kombineres med andre målsætningsværktøjer – herunder demografi og psykografier.

Har du brug for hjælp til at lave en remarketingstrategi?

Ring gerne, så kan vi få en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig med at gøre brug af dine besøgsdata.

Head of PPC & Partner

Del på sociale medier

Facebook
Twitter
LinkedIn
medarbejderbillede-2024-Claes_endelig

Mød vores Ads team

Et udvalg af vores Ads cases

Du vil måske også synes om disse services

Du vil måske også synes om disse services

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.