CRO/UX

UX, UI og CRO går hånd i hånd for at skabe et mere brugervenligt website, hvor besøgende bliver til kunder. Dette må ikke nedprioriteres.

CRO/UX som en service

Brugervenligheden på din hjemmeside er af stor vigtighed for din overordnede digitale performance. Den påvirker både dine rankings på SEO, men ligesåvel din ‘quality score’ i Google Ads. Hvis din hjemmeside er for kompliceret eller ikke opbygger nok tillid, vil du uden tvivl miste konverteringer og profit. Iternum Digital kan hjælpe dig med at forbedre din sides brugervenlighed. 

Conversion Rate Optimization (CRO)

CRO handler om at forbedre din konverteringsrate – altså procentdelen af besøgende, der gennemfører køb på din side over flere omgange. Iternum Digitals konverteringsoptimering leverer hurtige resultater for din virksomhed. Ved at bruge CRO kan vi forbedre din performance på dine forskellige digitale kanaler. Vores program følger en dokumenteret proces, der indeholder forskellige stadier af planlægning, design, implementering, A/B tests og rapporter. De indsigter, vi kan give dig gennem vores optimeringsprogram, vil hjælpe dig med at øge dine konverteringer, indtægter og profit.

User Experience (UX)

The Search Network er stedet, hvor du kan vise dine annoncer til de millioner af mennesker, der hver dag laver søgninger på Google. Ved at benytte Search Ads på Google, vil det være muligt for dig at nå ud til folk, der har en stor intention om at foretage et køb, da de allerede laver research på det, de efterspørger. Ved at udvælge de rigtige søgeord til annoncen og gøre den relevant samt tiltrækkende i forhold til den tildelte landingsside, hjælper vi dig med at bygge et solidt grundlag for dine annoncer. Herefter vil vi fortsat optimere din Google Ads konto, igen og igen.

User Interface (UI)

Dit User Interface er det visuelle output af de ting, du har undersøgt gennem UX. Denne har givet dig data og funktionalitet, men hjælper dig ikke, hvis dit interface ikke har et godt udtryk og en god “følelse”, når man som bruger besøger din side. Dit User Interface er stedet, hvor magien sker i forhold til designet og skal sørge for, at din kunde ved præcist, hvordan der skal navigeres rundt på siden. I den lange ende bliver det altså nemmere for dine kunder at nå frem til deres mål, når de besøger din hjemmeside – dette kan være at købe et produkt, tilmelde sig et nyhedsbrev eller ringe for en gratis konsultation. UI er stedet, hvor designeren arbejder med følgende: Gestalt Laws (Law of Similarity, Law of Pragnanz, Law of Proximity, Law of Continuity and Law of Closure), farvepsykologi, typografi, layout og meget mere for gøre navigationen på hjemmesiden optimal.

Den rette kombination

God brugervenlighed opnås i højest grad, når UX og UI går hånd i hånd. Du har måske alle de funktionaliteter, som du har brug for på din hjemmeside, men hvis den ikke ser indbydende ud eller giver mening for brugeren, vil brugervenligheden være dårlig og kunden vil fortsat søge videre på et andet site. God brugervenlighed vil holde brugerne på din hjemmeside og øge interaktionen. Det sender et positivt signal til Google, og dermed forbedres din performance i forhold til SEO. Trafik og interaktion er dog ikke nok til at garantere konverteringer, og det er her, CRO kommer ind i billedet.

Mød vores Business intelligence team

Et udvalg af vores Business Intelligence cases

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.