På det seneste har Google lanceret en del nye funktioner for Performance Max kampagner, som er et skridt i den rigtige retning for bedre annoncering i Google Ads. Derfor er det relevant at stille spørgsmålet: Er dine Performance Max kampagner up-to-date?
På det seneste har Google lanceret en del nye funktioner for Performance Max kampagner, som er et skridt i den rigtige retning for bedre annoncering i Google Ads. Derfor er det relevant at stille spørgsmålet: Er dine Performance Max kampagner up-to-date?
Hvorfor er dette vigtigt for dig, spørger du måske?
De nye forbedringer for Performance Max giver blandt andet annoncører mulighed for en mere detaljeret styring af deres kampagner, forbedret kundeindsigt og mere effektiv budgetstyring.
Herunder kan du se en grafik og oversigt over de nye Performance Max nøgle funktioner.
Men hvad betyder de nye funktioner egentligt? Vi har samlet en lille oversigt og forklaring over dem herunder:
Customer value mode:
Denne nye P-Max funktion, som stadig er i beta, er designet til at assistere P-Max annoncører, der anvender købskonverteringsmål for at tiltrække high-value kunder.
Detailed demographics:
Data om alders- og kønsgrupper bliver nu tilgængelige. Detaljerede demografier i auktionsindsigt giver dig mulighed for at forstå dine uudnyttede demografier, så du kan skræddersy annoncer, der rammer direkte hos specifikke alders- og kønsgrupper.
Account level IP address exclusion:
P-Max annoncører kan nu ekskludere specifikke IP-adresser, hvilket reducerer spildt budget på uønskede annonceinteraktioner.
Customer retention goals:
Denne P-Max funktion, som også er i beta, er designet til at hjælpe dig med at vinde tabte kunder tilbage.
Final URL expansion:
Udnyt Final URL-udvidelsen til at forbedre ydeevnen af dine Google Ads Performance Max kampagner. Ved at erstatte din endelige URL med en mere relevant landingsside, baseret på brugerens søgeforespørgsel og hensigt, samt tilpasse en dynamisk annonceoverskrift, der matcher indholdet på din landingsside, kan du skræddersy dine annoncer mere effektivt.
Budget pacing insights:
Du vil kunne følge dine omkostninger i realtid, se nuværende og forventede omkostninger samt prognosen for konverteringsydelsen. Denne funktion giver virksomheder mulighed for at træffe beslutninger om deres budgetallokering og optimere deres kampagner for maksimal ROI.
Vil du høre mere om alle nye funktioner for Performance Max kampagner, og hvordan vi kan hjælpe dig og din virksomhed? Kontakt os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig med at drage fordel af de seneste forbedringer.
Ring gerne, så kan vi tage en snak om, hvordan vi kan optimere din digitale strategi.
Del på sociale medier
01. dec, 2017
Er du interesseret i at se, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med at vokse digitalt? Send os dine informationer, så kontakter vi dig for en uforpligtende samtale.
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Et professionelt digitalt marketingbureau, der leverer tjenester inden for optimering af digitale marketingkanaler.
Iternum ApS
Falkoner Alle 20
2000 Frederiksberg
CVR: 36 99 01 47