Identificering af jeres kundeoplevelse (Customer Experience) af jeres brand, produkt eller service er essentiel for performance, og derfor lige så vigtigt for os, som den er for jer! Vi arbejder strategisk, taktisk og operationelt i forhold til at drive en god kundeoplevelse for jeres brand, produkt eller service. Vi hjælper jer med at udvikle og implementere en kundeoplevelse, der skaber bedre resultater og performance.
Digitaltmarketing bureau
Der er mange forskellige variabler, som er med til at skabe en god kundeoplevelse. Kender I jeres kunders opfattelse eller interaktion med jeres brand, produkt eller service? Ethvert brand giver kundeoplevelser på den ene eller den anden måde. Identificering af de platforme, der giver udtryk for jeres kundeoplevelse, kan være et godt sted at starte i forhold til at indsamle data, der hjælper til med at forstå jeres kundeoplevelse. Jeres kunder har forventninger. De forventninger skal mødes, hvis der skal skabes performance for jeres kampagner. Optimering af kundeoplevelsen (CX) kræver kompetencer inden for mange forskellige discipliner, som vi har investeret tungt i.
Kundens rejse og oplevelse er et produkt af, hvor gode I er til at skabe en rød tråd på tværs af marketingplatforme i kombination med b.la. jeres service og kreative identitet.