Google tester ny måde at vise search annoncer på

Google tjener mange penge, det ved vi alle. Og nu tester de en ny visning af deres search annoncer, som giver endnu mere plads til de betalte annoncer.

medarbejderbillede-2024-Claes_endelig
Head of PPC & Partner
February 9, 2022

Google tester ny måde at vise search annoncer på

Google tjener mange penge, det ved vi alle. Og nu tester de en ny visning af deres search annoncer, som giver endnu mere plads til de betalte annoncer.

medarbejderbillede-2024-Claes_endelig
Head of PPC & Partner
February 9, 2022

Ved at få flere og større annoncer i søgeresultaterne (SERP) kan Google sikre sig endnu mere omsætning. Det må være en af årsagerne til, at Google netop nu tilsyneladende tester en ny måde at vise search annoncer på.

De nye annoncer adskiller sig fra tidligere ved, at der under headlinesene bliver vist info udvidelser, og så er der et stort mellemrum ned til beskrivelserne og derunder et undersidelink.

Vores Head of PPC stødte på den nye visning ved en tilfældig Google søgning her til morgen.

På billedet herunder kan du selv se, hvordan den nye visning ser ud.

Vil gerne have bedre performance på Google?

Ring gerne, så kan vi tage en snak om, hvordan vi kan optimere dine data på Google Ads.

medarbejderbillede-2024-Claes_endelig
Claes Jensen
Head of PPC & Partner
Flere artikler af Claes Jensen
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.